close

我常常跟自己聊天,而且我話很多...

Sometimes I speak in English, 有時我說中文,ときとき日本語も出ってしまう〜

About blogging, I guess it's a good way of taking down what I've been talking to myself about, so I don't talk about it to myself over and over again.

But about blogging, I've been quite specticle about.

I don't really like people to know who am I, what I like or don't like, not as if they are interested.  It's more of being naked in front of people's eyes, when, most people I don't even know, and yet they know something about me, freaks me out!

今天是個星期日,first time in a long while that I just want to stay home and not going anywhere.

我好忙喔~ 閒的時候比忙的時候忙!

閒不下來的我,總是會為自己安排很多事情做。我要去找新的咖啡店喝下午茶,我要去看書,我要拍照,我去上瑜伽,要做功課了~

喔~在外面跑了一天,回家都不想動,為什麼要這麼忙啊?我在忙些什麼啊?

是不習慣閒閒沒事做吧!

 

要寫部落格嗎?

要寫什麼?要怎麼寫?要寫嗎?

總是覺得有那麼一步跨不太出去,不想讓人太知道我在幹嘛,在想什麼或做什麼,喜歡搞神祕...

喜歡把自己藏起來,讓自己躲起來,讓棉被包住我,比較安全~

 

我話好多,都在跟自己聊天.....

 

DSC06751.jpg  

 

arrow
arrow
    文章標籤
    blogging 自己 people what
    全站熱搜

    蔡老師の賞味特區 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()